dimarts, 11 de novembre del 2014

CONCLUSIONS

Només mirant els dos mapes que he confeccionat ja es pot detectar que el meu camp de coneixements i de conceptes s’ha ampliat força. Tot i això, crec que també cal dir el meu posicionament en la majoria de qüestions plantejades al llarg de l’assignatura són força coherents amb els que tenia al principi del camí.

En tot cas, considero que els nous aprenentatges han reorganitzat els meus esquemes de coneixement, i la utilització de tècniques com l’argumentació i el maneig de conceptes a través d’un programa informàtic m’han permès fer-ne un aprenentatge més significatiu. Així, penso que ha canviat la metodologia amb la qual m’enfrontava al procés d’aprenentatge. A partir del treball en aquesta assignatura he descobert tècniques que em permeten ser més àgil i anar més al gra, ja que si no ho fas així la càrrega de treball et pot arribar a col·lapsar.


En aquests sentit, si algun canvi conceptual s’ha donat en mi durant el que portem de procés ha estat la manera en com aprenc. Crec que cada vegada els aprenentatges són més significatius, ja que aprenc fent i no simplement memoritzant. Aquesta assignatura suposa un gran repte per a mi, i penso que dedicant hores i esforç els resultats arriben. A més, aquests acaben sent més interioritzats, més significatius.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada